Strony

czwartek, 11 kwietnia 2013

Spokojnie, spokojnie...

Żeby nie było, że się obijam napiszę przynajmniej, że praca wre! Z braku czasu idzie to jak krew z nosa i dopiero teraz uświadamiam sobie jak kolosalnie dużą pracę wykonują co poniektórzy uczestnicy konkursu (patrz Karkowa na przykład). Zdjęć nie ma bo nie mam czasu na ich zrobienie. Na tą chwilę jestem w 3/4 drogi do położenia wszystkich kolorów bazowych na 29 ludzikach. Działa i piekielnik wraz z podstawkami otrzymały tylko podkład.

W międzyczasie przyjechało sporawe pudło -_-'

Edit: Przez pomyłkę zabrałem się też za załogę i samego piekielnika (hellblaster), a jest to RARE, a nie ELITE jak w temacie tego etapu. No nic, zobaczymy, może uda mi się go w tym etapie skończyć. Mam tylko nadzieję, że mam zdjęcia załogi piekielnika z pierwszego etapu (żeby nie było posądzeń o machlojki) ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz