Strony

piątek, 25 października 2013

WIP Wissenland Pistoliers

Na tapecie tym razem grubszy projekt niż do tej pory. Mianowicie maluję teraz piątkę pistolierów od GW. Będzie to pierwszy oddział zasilający Averlandzki trzon mojej armii, który jest spoza tej prowincji. Wissenland słynie z walki podjazdowej oraz jednostek, które się w niej specjalizują. Dlatego też jako generał z Averlandu nie patyczkowałem się tylko wynająłem właśnie ich jazdę do szarpania szeregów wroga.

Poniżej zdjęcia przedstawiające stan modeli w jakim do mnie przyjechały od poprzedniego właściciela.


Biały podkład był nakładany chyba aerografem tak jak i bazowy kolor na jednym z koni. Niestety ja jeszcze nie posiadam takiego sprzętu, więc będę machał pędzlem. Już wiem, że malowanie dużych powierzchni pędzlem jest trudniejsze. Trzymajcie kciuki ;]

PS jeźdźcy są przyklejeni na Patafixa albo coś podobnego. Bardzo wygodne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz