Strony

niedziela, 16 marca 2014

Green skin part 4

Mam nadzieję, że nowa oprawa graficzna bloga jest atrakcyjniejsza od poprzedniej. :) Ale przejdźmy do rzeczy.
We wcześniejszych częściach (123) zielonoskórych wpisów można zobaczyć jakie efekty osiąga się stosując między innymi zestaw do tego dedykowany przez GW.
Poniżej wrzucam zdjęcia trzech nowych zielonych skór w moim wykonaniu (trzech od prawej, a reszta dla porównania). Chyba znalazłem zestaw kolorów, który wreszcie mi się podoba w zupełności.
Wyjście albo od Knarloc Green albo od jego mieszanki 1/1 z Gretchinem (druga opcja to szaman widoczny na poniższych zdjęciach). Shade-y stosowałem różne na każdym z trzech orków. Generalnie korzystałem z Agrax Earthshade, Athonian Camoshade i troszkę Casandora yellow. Rozjaśnienia to kolory bazowe łączone z Averland Sunset, Camouflage Green i w dalszej części z Yriel yellow, oraz z Bonewhite na samym końcu.

Klikamy w miniatury w celu powiększenia ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz