Strony

niedziela, 30 czerwca 2013

Koniec miesiąca i kolejnego etapu Malarskiej Aktywacji

Równo miesiąc po zamieszczeniu poprzedniego wpisu pojawia się dopiero nowy. Poobijałem się trochę w tym miesiącu ;) Prezentuję regiment 22 halabard.


Nie wiem (!) jak to się stało, że dwóm delikwentom się upiekło w marcu i nie dostali się na zdjęcie dokumentujące stan na Malarską Aktywację. W dodatku, przez cały czerwiec myślałem, że maluję dwudziestu. No nic, najwyżej Fajrant vel Płonąca Mrówka mnie skasuje o dwa modele mniej. Nie obrażę się ;) EDIT: I oczywiście zdaję sobie sprawę, że moje halabardy nie będą startować w walce o dodatkowe punkty (znowu zapomniałem zrobić zdjęcie z kodem etapu przed malowaniem...).

Same modele można uznać, na potrzeby MA, za skończone (sztandar WIP). Chcę je jeszcze polakierować i obsiać trawką. Także nad zdjęciami popracuję jak już to zostanie ogarnięte.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz