Strony

poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Update

Witam,
Tym razem mam kilka fotek. Zacznijmy od zaległych, formalnie wymaganych:


W przypadku piekielnika muszę się posiłkować zdjęciami z pierwszego etapu (na początku bloga) bo za jego malowanie wziąłem się przez przypadek w tym etapie.


W tej chwili efekt jest taki:




Greatswords, włącznie ze sztandarowymi i muzykami, dostali wszystkie kolory bazowe. Freehandy odpadają - nie będę ryzykował. Załoganci nie dostali jeszcze wszystkich bazowych. Podstawki pod piechotę zostały praktycznie do końca pomalowane - zostały poprawki rantów oraz, po lakierowaniu, chwasty. Jak widać machiny wraz z podstawkami w dziewiczym podkładzie.

Niestety, ale patrząc na moje tempo muszę szczerze wyznać, że teraz to mam nadzieję wyrobić się choćby tylko z greatswordami do końca miesiąca... Nie liczę nawet na to, że uda mi się machiny skończyć. Myślę, że dzięki takiemu podejściu będę zadowolony z jakościowego efektu końcowego.  ;)
Stay tuned! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz