Strony

niedziela, 19 maja 2013

Greatswords finito!

Przepraszam za tak długi czas bez aktualizacji, ale... no właśnie wszelkie tłumaczenia są bez sensu. Ważne, że nie wynika to z mojego lenistwa. O dziwo.
Udało mi się wreszcie skończyć greatswordów. Bardzo dużo detali mają te figurki i długo się z nimi męczyłem, ale modele są bardzo fajne. Mam nadzieję, że efekt jest satysfakcjonujący nie tylko mnie ;) Oczywiście sztandary nie są zrobione i wezmę się za nie na sam koniec mojej przygody z imperium. Mam nadzieję, że wtedy skill będzie jeszcze lepszy.










Kod etapu drugiego dla zaznaczenia, że nie startują do nagród punktowych przysługujących w etapie trzecim.

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny unit w moich ulubionych kolorach :) Zazdroszcze ze udało Ci sie pomalowac do konca cały oddział, trzymam kciuki za reszte.

    OdpowiedzUsuń